פרגולות עץ – השמיים הם הגבול

גינה כבר מזמן הפכה לחלק מהבית, וככזו היא זוכה לתשומת לב רבה שמתבטאת בעיצוב הגינה ובשילוב של אלמנטים שונים. גינה יפה ומטופחת היא מקום מצויין לאירוח, למפגשים חברתיים, לבילוי משפחתי של שעת ערביים ולכן חשוב לנו להשקיע בטיפוח ועיצוב הגינה. הרבה אנשים אף נעזרים באדריכלי נוף או במעצבי גינות, כדי שיעצבו להם גינה מיוחדת ומטופחת. כשמדברים על עיצוב גינות, פרגולות עץ ללא ספק תופסות מקום של כבוד.

מלבד התוספת העיצובית היפה לגינה, פרגולות עץ ממלאות תפקיד פונקציונאלי ומעניקות מחסה מהגשם וצל בימי השמש. ישנן פרגולות עץ בעיצובים מגוונים ובסגנונות שונים, כך שניתן להתאימן בצורה מושלמת לכל מקום. לאן שלא נביט, נגלה עוד ועוד פרגולות עץ, בחצרות בתים, בצימרים, בבתי מלון, מסעדות ובתי קפה.

סוג הפרגולות הנפוץ והפופולארי ביותר בארץ הוא ללא ספק פרגולות מעץ, אך ניתן למצוא גם פרגולות בנויות מברזל ואלומיניום. ישנם כל כך הרבה שילובים ועיצובים המוצעים כיום בשוק, המאפשרים לכל אדם להעניק לגינה שלו מראה חלומי. בנוסף, תחום בניית פרגולות עץ רק הולך ומתפתח, וכיום ניתן לבנות פרגולות עץ חזקות ואיכותיות, המספקות הנאה לאורך שנים.

גם תחום העיצוב של פרגולות עץ הולך ומתפתח, אם על ידי שילוב של אלמנטים שונים בתוך הפרגולה ואם על ידי עיצוב הקורות עצמן.

כדי לשלב את הפרגולה במראה הגינה, כך שתראה כחלק ממנה, ניתן להוסיף צמחים מטפסים, אשר ישדרגו את מראה הפרגולה, יוסיפו לה סגנון ועניין ואף יתרמו ליצירת אווירה מיוחדת. אפשרות נוספת לשילוב צמחיה בתוך הפרגולה, היא על ידי שתילת גפן. הגפן יצמיח עלים, שיטפסו על הקורות של הפרגולה, והשילוב יצור פרגולה בעלת מראה מעוצב וייחודי.

מלבד צמחיה, אפשר להוסיף לפרגולה אלמנטים עיצוביים שונים, כגון מוביילים מעוצבים, שבשבות רוח, או שילוב של גופי תאורה, כיד הדמיון הטובה עליהם.

בניית פרגולה בצורה מקצועית אמורה להתחשב גם בסביבה בה מוקמת הפרגולה, זאת כדי ליצור  הרמוניה עיצובית וסביבה אסתטית ברמה גבוהה. בניית פרגולה בגינה, ושילוב אלמנים עיצוביים שונים בה, יהפכו גם את הגינה המוזנחת ביותר, לגינה מפוארת שתמיד תרצו ותוכלו להתפאר בה בפני מכרים.

קטגוריות: פרגולות | תגים: , , , , , | השארת תגובה

ניווט ברשומות

כתיבת תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com. ערכת עיצוב: Adventure Journal של Contexture International